Tawaran Paling Akhir! Tawaran Pecah Dewan! Tajaan 1 tiket dengan setiap pembelian 1 tiket pada harga serendah RM348. Khas untuk anda yang terpilih sahaja.
Tawaran Paling Akhir! Tawaran Pecah Dewan! Tajaan 1 tiket dengan setiap pembelian 1 tiket.

Kuasai Potensi Diri, Kewangan dan Bisnes

Sampai Bila Nak Terperangkap Dengan Masalah, Cabaran Kewangan Dan Beban Hutang Yang Sama?

 

Adakah anda pernah terfikir untuk ambil sedikit ruang dan masa untuk melihat keadaan diri anda sekarang?

Adakah anda masih berada dalam keadaan hidup yang sama 3, 5, 10 tahun lepas?

Adakah anda dah bertahun-tahun hidup dalam masalah hutang, masalah kewangan dan masalah bisnes yang sama, yang membuatkan anda rasa sesak dada, serabut kepala dan rasa tak mampu nak capai impian yang anda inginkan?

Adakah anda masih stuck dengan masalah dan cabaran hidup yang sama setiap tahun?

Ramai orang hidup dengan masalah yang sama

Setiap hari setiap bulan dan setiap tahun TAPI, mereka dah terbiasa dengannya dan tak sedar sebenarnya hidup mereka bermasalah!​

Berhenti sekejap dan fikir, apakah impian hidup anda yang sebenarnya?

Adakah anda mampu capai impian-impian anda? Bila?

Kita hidup adalah untuk menjadi lebih baik

Tahun demi tahun dan cipta lebih banyak kejayaan. Tapi, berapa ramai dari anda yang benar-benar capai apa yang anda mahu dalam hidup?

1001 Masalah

Adakah anda seorang yang TERPAKSA terima keadaan hidup yang susah, yang tertekan yang terbeban dengan 1001 masalah dan anda rasa anda dah BUNTU dan tak pasti macam mana anda nak hidup jauh lebih baik.

Kami ada mesej nak sampaikan kepada anda...

Jika sehingga sekarang anda rasa apa yang kami nyatakan adalah perkara yang anda sedang alami dan rasai, andalah yang kami cari.

Mahukah anda kami bantu...

Bagaimana anda kenal pasti semua matlamat yang anda nak capai, dan anda boleh merancang bagaimana untuk mencapainya dan bila anda akan mencapainya?

Bagaimana anda boleh ubah hidup anda menjadi jauh lebih baik dengan perniagaan anda yang berjaya?

Bagaimana anda boleh kuasai potensi diri anda dan jadikannya kekuatan untuk anda capai lebih banyak kejayaan?

Bagaimana anda boleh capai impian yang anda impikan dalam hidup?

Bagaimana anda boleh kenalpasti perkara yang menghalang kejayaan anda dan bagaimana anda nak atasinya.

Bagaimana anda boleh memulakan perniagaan anda atau membesarkan perniagaan yang sedia ada supaya ianya boleh jadi alat untuk anda capai kejayaan?

Bagaimana anda boleh atasi semua masalah kewangan dan masalah hutang yang anda ada dengan perniagaan yang berjaya?

KAMI MELANCARKAN PROGRAM NAK UBAH HIDUP

Kuasai potensi diri, kewangan dan bisnes pada 30 Ogos - 1 September 2019 di Setia City Convention Center (SCCC), Setia Alam, Shah Alam di mana program 3 hari ini akan menghimpunkan USAHAWAN-USAHAWAN yang serius Nak Ubah Hidup mereka dari keadaan yang teruk, perasaan tak puas hati dan kecewa kerana sentiasa gagal dan tak capai apa-apa.

KAMI MELANCARKAN PROGRAM NAK UBAH HIDUP

Kuasai potensi diri, kewangan dan bisnes pada 30 Ogos - 1 September 2019 di Setia City Convention Center (SCCC), Setia Alam, Shah Alam di mana program 3 hari ini akan menghimpunkan USAHAWAN-USAHAWAN yang serius Nak Ubah Hidup mereka dari keadaan yang teruk, perasaan tak puas hati dan kecewa kerana sentiasa gagal dan tak capai apa-apa.

Kisah Inspirasi

Dulu, Tuan Ruhil dan Puan Noor Faeizah adalah seorang pensyarah, tetapi selepas mereka berpindah ke Perlis, Puan Noor Faeizah terpaksa melepaskan jawatannya sebagai pensyarah.  Di Perlis, Puan Noor Faeizah memulakan perniagaan bermodalkan RM2,000 yang suaminya berikan.

Dalam masa yang sama beliau juga, mula melanjutkan pelajaran ke peringkat PhD, dan keluarga mereka bertambah bila dikurniakan pasangan anak kembar. Dan ketika inilah mereka mula rasakan keperitan hidup.  Keluarga makin besar, perbelanjaan pun makin besar.  Tapi peningkatan gajinya tak sebesar mana.

Kisah silam inilah yang buatkan pasangan ini lagi kuat nak berniaga. Bermula dengan suka-suka, mereka mula fokus untuk berniaga pada tahun 2015. Ketika itu perniagaannya suam-suam kuku sahaja, ada kalanya bagus ada kalanya tak. Awal-awal bisnes nak jual kain pasang sehelai pun susah sangat…

Sehinggalah mereka mula kenal RichWorks pada tahun 2018. Dari situ, mereka mula belajar macam mana nak menjadi usahawan sebaiknya, yang mampu mengembangkan bisnes dan membawa bisnes ke jalan yang betul.

Alhamdulillah, kata mereka dengan mentor yang betul dan ilmu yang dah terbukti berjaya, mereka dah mampu mengembangkan bisnes mereka – Baju Kurung ByReefa. Mereka sangat bersyukur, dengan jumlah sales yang dah mencecah RM1.8 juta pada tahun 2018 dan untuk tahun 2019 yang baru sehingga April ini, sales mereka dah cecah RM 1 juta.

Puan Noor Faeizah Bt Tumari dan Tuan Ruhil Amal B Razali

Pemilik FASHION - BAJU KURUNG BYREEFA

Wajahnya dah biasa anda lihat di billboard sepanjang lebuhraya.  Imej lelaki memeluk bantal ini sangat sinonim dengan jenama BANTAL HOTEL DAG.

Kalau nak tahu, sebelum bisnes beliau menjadi besar seperti sekarang, Tuan Das Abdul adalah seorang jurutera awam. Tetapi bila cabaran melanda dalam hidup, beliau dan keluarga pindah ke Johor dan memulakan bisnes tanpa ilmu dan tanpa persediaan.

Ketika itu beliau hanya mampu menjual 20 biji bantal sebulan dan hidupnya sangat susah, duit simpanan makin berkurangan dan isterinya yang baru sahaja melahirkan anak. 

Beliau akhirnya mula berjumpa RichWorks dan mula hadir ke Program yang kami adakan bermula tahun 2017. Dan kami dapat lihat bermula dari program marketing kami bisnes Tuan Das mula naik dan semakin meningkat.

Beliau tak ambill masa yang lama untuk gandakan jualan bisnesnya, jika dulu bermula dengan hanya 20 biji bantal terjual sekarang, beliau dah mampu menjual 800,000 bantal dengan jualan sepanjang tahun 2018 mencecah RM9 juta.

DAS ABDUL

Das Abdul Global Sdn Bhd

Puan Norhayati Che Kar, sangat rajin bekerja demi nak cari duit. Seawal umur 19 tahun dia dah bekerja sebagai promoter di pasaraya, kemudian selepas sambung pelajaran beliau terus bekerja sebagai “Beauty Consultants” selama 3 tahun. Demi minat dalam bidang kecantikan, dia sanggup bekerja di sebuah butik kecantikan demi nak cari pengalaman.

Tapi, bekerja sebagai Beauty Consultant takdelah seindah mana. Dia masih tak mampu nak miliki sebuah kereta pun dan hatinya bagai terhiris bila tengok anak-anaknya terpaksa berhujan berpanas naik motor je, gaji bulanan tak pernah cukup untuk tampung hidup. Pernah satu ketika dia tak ada duit langsung untuk beli susu dan lampin pakai buang anak, sedangkan masa tu dia sedang berpantang dan terpaksa pikul tekanan akibat tak ada duit.

Puan Norhayati mula berniaga online, hasil pengalaman kerja dia boleh juga buat duit tapi masih tak cukup sehinggakan dia tak mampu nak bayar diri sendiri untuk tiket ke program RichWorks walaupun harga tiket tak sampai pun RM100. 

Perniagaannya mula membesar tapi penuh kesakitan.  Semua perkara dalam bisnes dia uruskan seorang diri. Dia susah nak percayakan orang lain. Akibatnya bisnes dia susah nak grow sebab bekerja sendiri-sendiri.

Syukur, setelah dia hadir ke Program RichWorks, dengan ilmu dari mentor yang dah terbukti melahirkan banyak kejayaan, dan tindakan beliau sendiri yang komited, perniagaan Bawal Yayaray Eksklusif yang terletak di Melaka ini, mampu membuat jualan mencecah RM200,000 sebulan walaupun sebelum ini hanya mampu buat sales sekitar RM 25,000 sebulan sahaja.

NORHAYATI CHE KAR

Pemilik Bawal Yayaray Eksklusif

FOUNDER STORY

NORHAYATI CHE KAR

Pemilik Bawal Yayaray Eksklusif

Puan Norhayati Che Kar, sangat rajin bekerja demi nak cari duit. Seawal umur 19 tahun dia dah bekerja sebagai promoter di pasaraya, kemudian selepas sambung pelajaran beliau terus bekerja sebagai “Beauty Consultants” selama 3 tahun. Demi minat dalam bidang….

DAS ABDUL GLOBAL

PEMILIK DAS ABDUL GLOBAL SDN BHD

Wajahnya dah biasa anda lihat di billboard sepanjang lebuhraya. Imej lelaki memeluk bantal ini sangat sinonim dengan jenama BANTAL HOTEL DAG. Kalau nak tahu, sebelum bisnes beliau menjadi besar seperti sekarang, Tuan Das Abdul adalah seorang jurutera awam….

Puan Noor & Tuan Ruhil

PEMILIK FASHION - BAJU KURUNG BYREEFA

Dulu, Tuan Ruhil dan Puan Noor Faeizah adalah seorang pensyarah, tetapi selepas mereka berpindah ke Perlis, Puan Noor Faeizah terpaksa melepaskan jawatannya sebagai pensyarah. Di Perlis, Puan Noor Faeizah memulakan perniagaan bermodalkan RM2,000….

Dr. Azizan Osman

Dr Azizan Osman adalah seorang individu yang memulakan karier hidupnya secara sederhana dan kini diiktiraf sebagai jurulatih bertaraf dunia oleh International Coach Guild (ICG) dalam bidang perniagaan, pemasaran, kepimpinan dan penguasaan potensi diri. 

Beliau memiliki keupayaan luar biasa yang dapat mempengaruhi perubahan positif seseorang individu untuk menghasilkan kerja terbaik serta menjadi team yang efektif dan luar biasa.

Sejak 2008, Dr Azizan Osman telah membantu lebih daripada 700 ribu peserta menerusi program yang dianjurkan secara langsung melalui Richworks International, syarikat yang diterajui beliau sebagai Pengasas & Pengerusi Eksekutif. Beliau telah membantu ribuan usahawan dan jutawan untuk berjaya melalui strategi dan formulanya yang praktikal, mudah dan terbukti berkesan.

Beliau juga telah menulis lebih daripada 10 buku mengenai perniagaan, pemasaran dan penguasaan potensi diri. Buku ‘Beat the Curve’ yang dikarang bersama Brian Tracy antara buku yang berjaya tersenarai sebagai buku terlaris di Amazon. Perkongsian di media sosial beliau juga turut menjangkau puluhan ribu orang setiap minggu, menjadikan beliau influencer selebriti yang dapat membantu ramai orang untuk merealisasikan potensi diri pada tahap tertinggi.

Sejak 2015, menerusi Program High Net Worth Coaching bersama kumpulan Titanium, Dr Azizan Osman telah memberikan bimbingan kepada lebih 300 usahawan cekal dalam perkembangan dan pertumbuhan perniagaan mereka yang luar biasa dan jumlah anggaran jualan tahunan untuk kumpulan usahawan ini mencecah lebih RM500 juta setiap tahun.

Dapatkan Tiket Anda Sekarang.

Tawaran akan tamat bila-bila masa. Pastikan anda tak terlepas tawaran ini kerana ini julung kali diadakan Program Nak Ubah Hidup

Hari
Jam
Minit
Saat

Tajaan 1,000 tiket untuk 1,000 orang pertama yang mendaftar

VIP

HARGA ASAL RM4,997
RM 298
  • 1 Tiket Akses Eksklusif Penyertaan Program 3 Hari
  • 1 Tiket Tajaan RichWorks (T&C Applied)
  • Workbook
  • Keutamaan Tempat Duduk (Belakang Diamond)

     Bonus: FB Group Eksklusif NUH

DIAMOND

HARGA ASAL RM6,997
RM 398
  • 1 Tiket Akses Eksklusif Penyertaan Program 3 Hari
  • 1 Tiket Tajaan RichWorks (T&C Applied)
  • Workbook
  • Keutamaan tempat Duduk (Belakang Super Supreme)

     Bonus: FB Group Eksklusif NUH

SUPER SUPREME

HARGA ASAL RM10,997
RM 598
  • 1 Tiket Akses Eksklusif Penyertaan Program 3 Hari
  • 1 Tiket Tajaan RichWorks (T&C Applied)
  • Workbook
  • Keutamaan Pintu Masuk Khas
  • Keutamaan Tempat Duduk (Belakang Titanium & Spire)
  • Bonus: FB Group Eksklusif NUH

Anda dah terlepas tawaran sebelum ini? 

Tawaran paling akhir dibuka sekarang.
Tawaran Pecah Dewan!
Dapatkan 1 lagi tiket tajaan RichWorks dengan setiap pembelian 1 tiket.
Tawaran akan ditutup pada bila-bila masa.

Eksklusif untuk anda yang mencari peluang saat akhir.
Dewan dah nak melimpah ni.

Daftar sekarang

VIP

HARGA ASAL RM4,997
RM 348
  • 1 Tiket Akses Eksklusif Penyertaan Program 3 Hari
  • 1 Tiket Tajaan RichWorks (T&C Applied)
  • Workbook
  • Keutamaan Tempat Duduk (Belakang Diamond)

     Bonus: FB Group Eksklusif NUH

DIAMOND

HARGA ASAL RM6,997
RM 448
  • 1 Tiket Akses Eksklusif Penyertaan Program 3 Hari
  • 1 Tiket Tajaan RichWorks (T&C Applied)
  • Workbook
  • Keutamaan tempat Duduk (Belakang Super Supreme)

     Bonus: FB Group Eksklusif NUH

SUPER SUPREME

HARGA ASAL RM10,997
RM 648
  • 1 Tiket Akses Eksklusif Penyertaan Program 3 Hari
  • 1 Tiket Tajaan RichWorks (T&C Applied)
  • Workbook
  • Keutamaan Pintu Masuk Khas
  • Keutamaan Tempat Duduk (Belakang Titanium & Spire)
  • Bonus: FB Group Eksklusif NUH

Tawaran Dah Tutup! Dewan dah penuh.. 

Hubungi kami untuk mendapat makluman untuk mendaftar ke Program Nak Ubah Hidup.

Terma & Syarat (Peserta)

1. Pihak RichWorks akan emelkan kepada anda maklumat program selepas anda membuat pembayaran.

2. Tiket ini tidak boleh ditukar ganti kepada nilai wang, kredit atau barang.

3. Tiket ini hanya boleh ditebus guna untuk program Nak Ubah Hidup (NUH) pada 30 Ogos – 1 September 2019 dan boleh digunakan hanya sekali sahaja oleh seorang penerima.

4. Pihak RichWorks berhak untuk menggantikan tempat, tarikh dan menukar penceramah jika berlaku sesuatu yang di luar jangkaan.

5. Pihak RichWorks berhak menukar terma dan syarat tanpa sebarang pemberitahuan terlebih dahulu.

6. Selepas anda membuat pembayaran, pastikan anda sertai Facebook Group Eksklusif untuk memudahkan komunikasi dan untuk kami berkongsi ilmu supaya anda dapat bersedia sebelum hadir ke Program. Sila cek emel anda untuk dapatkan info lanjut.

DISCLAIMER: The RichWorks’ Training Program is designed to guide the Client to learn how to consistently achieve results and make purposeful choices. Although good faith efforts have been taken to preserve Client confidentiality, RichWorks makes no guarantees in this regard or to information communicated by and between Clients in this program. The success of the Clients are also the result of several factors inclusive of personal motivation and intentions, attitudes, knowledge, perseverance, hard work and determination.

PENAFIAN: Program Latihan RichWorks direka untuk membimbing Klien untuk belajar bagaimana untuk mencapai kejayaan secara konsisten dan membuat pilihan yang sesuai. Walaupun usaha sebaiknya telah diambil untuk mengekalkan Privasi Pelanggan, RichWorks tidak memberikan jaminan dalam hal ini atau untuk maklumat yang dikomunikasikan oleh dan antara Klien dalam program ini. Kejayaan Klien juga merupakan hasil daripada beberapa faktor termasuk motivasi dan niat peribadi, sikap, pengetahuan, ketekunan, kerja keras dan tekad.

Hari & Masa

Lokasi

JUMAAT

9:00AM – 11:00PM (Anggaran)
SABTU
9:00AM – 11:00PM (Anggaran)
AHAD
8:00AM – 6:00PM (Anggaran)

Hari & Masa

JUMAAT
9:00AM – 11:00PM (Anggaran)
SABTU

9:00AM – 11:00PM (Anggaran)

AHAD
8:00AM – 6:00PM (Anggaran)

Lokasi

RichWorks Hotline : 1300-88-2424

Hotline 1300-88-2424

HAKCIPTA TERPELIHARA © 2019 | RICHWORKS INTERNATIONAL SDN BHD (909099-W) | PRIVACY POLICY